Εργοστάσιο Σοκολάτας - Τεχνολογία Β' Γυμνασίου

[dropcap type="round" color="#fff" background="#333" ]Ο[/dropcap]ι μαθητές και μαθήτριες της  Β’ Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, στο διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2011, προκειμένου να κατανοήσουν βιωματικά την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας ενός εργοστασίου, συγκρότησαν ομάδες των 14 ατόμων προσομοιώνοντας το προσωπικό ενός υποτιθέμενου εργοστασίου σοκολάτας.
Καθένα από τα έξι «εργοστάσια» που δημιουργήθηκαν είχε τη δική του διοίκηση και διαφορετικούς διευθυντές ανά τομέα, 

που όφειλαν να συνεργαστούν αρμονικά, έχοντας ο καθένας τις δικές του αρμοδιότητες.
Το Νοέμβριο πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του διευθυντή της σοκολατοποιίας "Chocoart", κ. Κωνσταντίνου Λιάπη, στο χώρο των εκπαιδευτηρίων, όπου και έγινε παρουσίαση της ιστορίας του κακάο και της σοκολάτας. Στη συνέχεια, με τη συμμετοχή μαθητών, παρουσιάστηκαν από τον κ. Κ. Λιάπη μερικές συνταγές για τρούφες, με στόχο οι μαθητές να δημιουργήσουν τις δικές τους συνταγές.
Κατά τη διάρκεια των επόμενων μαθημάτων οι μαθητές έφτιαξαν τα δικά τους προϊόντα, που το καθένα διαφημίστηκε διαφορετικά, είχε ξεχωριστό λογότυπο και συνταγή, κοστολογήθηκε διαφορετικά και τέλος "πουλήθηκε" στο χώρο του σχολείου. Τα κέρδη των έξι επιχειρήσεων δόθηκαν στο “Χαμόγελο του παιδιού” μετά από ομόφωνη απόφαση των μαθητών και μαθητριών.

[gallery title="Στιγμιότυπα από την παρουσίαση" width="120" height="80" columns="3"]
[gallery_item title="" src="/images/article_fotos/nea/chfactory/IMG_0413.jpg"]  [/gallery_item]
[gallery_item title="" src="/images/article_fotos/nea/chfactory/IMG_0367.jpg"]  [/gallery_item]
[gallery_item title="" src="/images/article_fotos/nea/chfactory/IMG_0383.jpg"]  [/gallery_item]
[/gallery]

Εκτύπωση Email

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εκπαιδευτήρια Βασιλειάδη
12χλμ Θεσ/νίκης - Μουδανιών
Τ.Θ.: 60408, 57001 Θέρμη
Θεσσαλονίκη
T: +30 2310 475958-9
F: +30 2310 489002
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Blogs Καθηγητών